Frakt

Frakt

Fraktvillkor för webbplats knall

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du våra villkor.

kostnaden för fraktbeställningar värda är oberoende av vilket land du vill skicka till

* För alla produkter där bredd överstiger 2000 mm (200 cm) tillkommer 50 EURO på fraktkostnaden

* För alla produkter där bredd överstiger 2400 mm (240 cm) läggs 80 EURO på fraktkostnaden och för alla produkter där bredd överstiger 4000 mm (400 cm) läggs 290 EURO på fraktkostnaden.

* Vi utför beställningar i hela EU, kostnaden för att frakta en sådan beställning beror på mottagarlandet och läggs till automatiskt.

Vanliga frågor angående dina beställningar, se nedan:


  • Har jag möjlighet att fastställa en specifik dag för produkterna som ska levereras?

För närvarande är det omöjligt att ordna ett specifikt datum för hämtning eller att skjuta upp frakten. Du rekommenderas dock att kontrollera tillgänglighet o varor och leveranstid, så att du kan vara närvarande på leveransplatsen i rätt tid.

För att stödja våra kunder låter vi varorna skickas till en annan adress. Alternativet som oftast väljs av kunderna är att få varorna levererade till arbetsplatsen, så att en kollega kan skriva på för det, tack vare vilket du slipper behov av att omordna frakten. Dessutom måste du komma ihåg att informera lämpliga personer om att det kommer att finnas ett paket till dig, så att det inte avvisas av misstag.

Dessutom har vi upptäckt att förutom en hög framgångsfrekvens i förhållande till frakt av våra varor, uppstår vissa problem när leverans sker till bostäder snarare än till företagsadress. Därför rekommenderas det alltid att kunderna väljer leverans till sina arbetsplatser för att undvika problem.


  • Måste jag vara hemma för att hämta leveransen?

Det finns ett behov av att signera för alla varor som vi säljer, om inte paketet är så litet att det kan levereras via Postpost och läggas i kundens brevlåda.

Om en kund är villig att lämna sina produkter hos sin granne, måste han fylla i en ruta med leveransinstruktioner som finns på kassasidan.

Det finns även möjlighet till leverans till arbetsplatsen, även om du måste ta hänsyn till paketets storlek, så att du kan ta hem det utan att skada varorna.


  • Kommer de beställda produkterna att levereras i delar?

Vi skickar vanligtvis inte beställningar förrän de är helt slutförda.

Även om det finns vissa situationer där vi kan organisera en delleverans av de beställda produkterna. Kontakta oss så får du mer information.

Vid leverans av din beställning i delar tar vi inte ut några extra leveransavgifter.


  • Kan de beställda varorna levereras utanför EU?

För närvarande levererar vi endast våra produkter inom EU

Fullständig information om de platser som vi levererar till finns på vår leveranssida.


  • Hur länge behöver jag vänta på mina måttbeställda varor?

Traditionellt levererar vi våra måttbeställda persienner inom 14-20 arbetsdagar.


  • Det finns ingen information om fri frakt när jag lägger produkter i varukorgen?

Fri leverans erbjuds inte längre även för valda varor.