FAQ


Var hittar jag fakturan för beställningen?

  • Vi skickar en elektronisk faktura (PDF-fil) via separat e-post

Hur kan jag kontrollera statusen för min beställning?

  • Du kan kontrollera beställningsstatusen genom att klicka på " Beställningsstatus " i det övre högra hörnet på butikssidan
  • Vi informerar dig om varje steg i beställningen via e-post
  • I fallet med det sista steget av beställningen (beställningen genomförd), skickar vi ett SMS som bekräftar leveransen av beställningen

Var kan jag hitta slutdatumet för den valda produkten?

Detaljerad information om datumet för dess implementering är synlig på kortet för den valda produkten.

Kan jag beställa materialprover innan jag gör en beställning?

  • Ja, du kan beställa upp till 5 gratisprover av skräddarsydda produkter, mer information finns i " beställ ett prov "

Mitt paket är skadat, vad ska jag göra?

  • Om du märker någon skada på förpackningen, även en liten sådan, be leverantören att registrera skadan, skriv en skadeanmälan!
    Öppna förpackningen och kontrollera att varorna inte är skadade. Fotografera transportskadan och rapportera den så snart som möjligt via e-post till följande adress: store@knall.co.uk

Vem är telefontjänsten till i knallbutiken?

  • I knall webbutik kan du lägga beställningar 24 om dagen, 7 dagar i veckan
  • Vår telefontjänst står till ditt förfogande från 9:00 till 16:00 måndag till fredag, telefonnumren finns i " kontakt "

Skickar vi utomlands?

  • Vi utför beställningar i hela EU och Storbritannien, du kan kontrollera fraktkorgen för en sådan beställning i fliken frakt

Är det möjligt att beställa en monteringstjänst?

  • Alla våra produkter är förberedda för självmontering, dock är det för vissa produkter möjligt att beställa en monteringstjänst på en utvald plats i Polen, om du är intresserad fyller du bara i kontaktformuläret som anger produkterna och anger monteringsutrymme. Kontaktformulär

Är det möjligt att beställa en mättjänst?

  • Alla våra produkter är förberedda för självmätning och montering, mätinstruktioner finns på mätning

Hur man korrekt väljer original FAKRO eller VELUX persienner

  • För att kunna välja FAKRO eller VELUX rulljalusier på rätt sätt bör du känna till fönsterstorleken, som anges på typskylten på fönsterbågen.
  • När du öppnar VELUX/FAKRO-fönstret hittar du en märkskylt i det övre högra eller vänstra hörnet av bågen. Typskyltarna skiljer sig i läge och utseende beroende på fönstermodellens kapacitet.

Var kan jag hitta rabattkoder?

  • När du köper i Knall företagsbutik kan du ta del av specialrabatter, rabattkoder hittar du på vår hemsida under fliken rabatter OCH eller på våra sociala sidor facebook , twitter , instagram

Jag är intresserad av samarbete, vad ska jag göra?

  • Om du vill ge oss ett erbjudande om samarbete, skicka ett meddelande till adressen store@knall.co.uk

Jag skulle vilja presentera ett marknadsföringserbjudande med vem jag ska kontakta?

  • Om du vill presentera ett marknadsföringserbjudande, skicka oss ett e-postmeddelande till store@knall.co.uk

Jag fick bara några av de produkter jag beställde, hur är det med resten?

  • Vid stora beställningar, eller vid kombination av flera typer av produkter, kan det bli nödvändigt att skicka i flera paket.