FAQ


Är produkten jag har valt tillgänglig?

  • Du kan kontrollera produkternas tillgänglighet direkt på vår webbplats. Detaljerad information finns på kortet för den valda produkten.
  • Måttbeställda produkter har ingen information om tillgänglig kvantitet.

Hur kan jag korrigera min beställning?

  • Om du har gjort ett misstag när du gjorde beställningen, skriv omedelbart till oss påstore@knall.co.uk, if your order has not yet arrived at the productions, there will be no problem to apply ‡ on it fixes

Kan jag köpa varor som inte finns i butikens erbjudande?

  • Yes, our offer is very wide and not all of our products can be found in the online store, if you have not found what you are looking for, use kontaktformulär

Jag beställde fel storlek vad ska jag göra?

  • Du kan returnera produkter upp till 14 arbetsdagar från leveransdatumet med budföretaget.
  • Om din produkt däremot tillverkades på beställning och inte kan returneras, kontakta omedelbart vår reklamationsavdelning genom att skriva till e-postadressen store@knall.co.uk (i många fall kan produkten konverteras eller på annat sätt anpassas för att passa sin destination).