FAQ


Är produkten jag har valt tillgänglig?

  • Du kan kontrollera tillgängligheten för produkterna direkt på vår hemsida. Detaljerad information är synlig på kortet för den valda produkten.
  • Skräddarsydda produkter har ingen information om tillgänglig kvantitet.

Hur kan jag korrigera min beställning?

  • Om du har gjort ett misstag när du gjorde beställningen, skriv omedelbart till oss på store@knall.co.uk , om din beställning ännu inte har anlänt till produktionerna kommer det inte att vara några problem att applicera ‡ på det fixar

Kan jag köpa varor som inte finns i butikens erbjudande?

  • Ja, vårt utbud är väldigt brett och alla våra produkter går inte att hitta i webbutiken, har du inte hittat det du letar efter så använd kontaktformuläret

Jag beställde fel storlek vad ska jag göra?

  • Du kan returnera produkter upp till 14 arbetsdagar från leveransdatum av kuriren.
  • Men om din produkt tillverkades på beställning och den inte går att returnera, kontakta i detta fall omedelbart vår reklamationsavdelning genom att skriva till e-postadressen store@knall.co.uk (i många fall kan produkten vara att konvertera eller annars anta för att passa sin destination)