FAQ
Välj ett ämne: Leverans och betalning
Det finns ett fel på fakturan, hur kan jag rätta till det?
- Endast små misstag kan korrigeras på momsfakturan, så kallade stavfel i företagsnamnet eller adressen. Om det finns ett fel på din faktura – skriv tillstore@knall.co.uk
- Om det finns en annan typ av fel i fakturan, t.ex. saknat eller felaktigt NIP – kommer vi inte att kunna korrigera det.
[Rättslig grund: Artikel 88 i mervärdesskattelagen; artikel 106b i mervärdesskattelagen]
Kan jag beställa postförskott?
- Ja, vi gör leveranser med betalning vid leverans (kontant vid leverans)
- Vi utför endast beställningar med "postförskott" för produkter upp till en bredd på 2400 mm (240 cm). Om bredden på den beställda produkten överstiger 2400 mm (240 cm) är betalningsmetoden "postförskott" inte tillgänglig.
- Postförskott är tillgängligt för beställningar med ett värde upp till 5 000 PLN
När kan jag dra nytta av gratis frakt?
- Om ordervärdet överstiger 400 PLN och betalningen sker via banköverföring är fraktkostnaden GRATIS.
Får jag en faktura när jag köper från knall?
- Ja, fakturan i elektronisk form bifogas .PDF-filen i ett separat e-postmeddelande.
- För att få en faktura för företaget måste du fylla i formuläret med skatteidentifikationsnumret när du gör beställningen.
Hur betalar jag för min beställning?
Du kan betala för din beställning med:
- Traditionell banköverföring (kontonumret finns på vår flik)kontakta)
- Betalningssystem (PAYU.PL) ONLINE eller KORT
- Betalningssystem (PAYPAL) ONLINE eller KORT
Kommer jag att göra en uppskjuten betalning i knallbutiken?
- Det är möjligt att köpa med uppskjutet betalningsdatum endast till budgetenheter. Intresserade enheter eller institutioner ombeds att göra en beställning som vanligt via webbutiken och sedan skicka ordernumret till adressen sklep@knall.pl för verifiering. I utvalda fall krävs även en auktorisering.
Min kampanjkod fungerar inte, vad ska jag göra?
- Om du har problem med rabattkoden, skicka ett e-postmeddelande till ossstore@knall.co.uk
- Meddelandet ska innehålla en rabattkod som inte fungerar och nej. Av din beställning.
Vad ska jag göra om mitt paket eller min produkt anländer skadad?
If your parcel arrives damaged or the product shows visible mechanical damage (e.g. cracks, scratches, dents), please check the parcel in the courier’s presence and fill out a damage report.
Detta dokument krävs för att skicka in en reklamation till budföretaget.
Om skadan upptäcks efter leverans har du fortfarande 7 dagar från leveransdatumet på dig att rapportera den, helst direkt till budföretaget. Vänligen bifoga bilder på den skadade produkten och förpackningen.
Without a damage report, the courier company may reject the claim, so it’s always best to check the parcel before signing for it.
If you’re unsure how to proceed, please contact our customer service team – we’ll guide you through the complaint process.