FAQ


Var hittar jag fakturan för beställningen?

  • Vi skickar en elektronisk faktura (PDF-fil) via separat e-post

Hur kan jag kontrollera statusen för min beställning?

  • Du kan kontrollera orderns status genom att klicka på "Orderstatus"finns i det övre högra hörnet av butikssidan"
  • Vi informerar dig om varje steg i beställningen via e-post
  • Vid beställningens sista steg (beställning slutförd) skickar vi ett SMS som bekräftar leveransen av beställningen.

Var kan jag hitta slutdatumet för den valda produkten?

Detaljerad information om implementeringsdatumet visas på kortet för den valda produkten.

Kan jag beställa materialprover innan jag gör en beställning?

  • Ja, du kan beställa upp till 5 gratisprover av specialtillverkade produkter, mer information finns i "beställ ett prov"

Mitt paket är skadat, vad ska jag göra?

  • Om du upptäcker några skador på förpackningen, även små, be leverantören att registrera skadan och skriva en skadeanmälan!
    Öppna paketet och kontrollera att varorna inte är skadade. Fotografera transportskadan och rapportera den så snart som möjligt via e-post till följande adress:store@knall.co.uk

Vem är telefontjänsten till i knallbutiken?

  • I Knalls webbutik kan du lägga beställningar dygnet runt, alla dagar i veckan.
  • Vår telefontjänst är tillgänglig för ert förfogande från 9:00 till 16:00 från måndag till fredag. Telefonnumren finns i "kontakta"

Skickar vi utomlands?

  • We carry out orders throughout the EU and Great Britain, you can check the frakt basket of such an order in the tab frakt

Är det möjligt att beställa en monteringstjänst?

  • Alla våra produkter är förberedda för självmontering, men för vissa produkter är det möjligt att beställa en monteringstjänst på en utvald plats i Polen. Om du är intresserad fyller du bara i kontaktformuläret och anger produkterna och monteringsutrymmet.Kontaktformulär

Är det möjligt att beställa en mättjänst?

  • All our products are prepared for self-measurement and assembly, measurement instructions can be found at mätning

Hur man korrekt väljer original FAKRO eller VELUX persienner

  • För att kunna välja FAKRO- eller VELUX-rulljalusier på rätt sätt bör du känna till fönsterstorleken, som anges på typskylten på fönsterbågen.
  • När du öppnar VELUX/FAKRO-fönstret hittar du en typskylt i det övre högra eller vänstra hörnet av bågen. Typskyltarnas placering och utseende varierar beroende på fönstermodellens kapacitet.

Var kan jag hitta rabattkoder?

  • When you buy in the Knall company store you can take advantage of special discounts,discount codes can be found on our website in the tab discounts OCHeller på våra sociala sidorFacebook,Kvittra,Instagram

Jag är intresserad av samarbete, vad ska jag göra?

  • Om du vill erbjuda oss ett samarbete, skicka ett meddelande till adressenstore@knall.co.uk

Jag skulle vilja presentera ett marknadsföringserbjudande med vem jag ska kontakta?

  • Om du vill presentera ett marknadsföringserbjudande, skicka ett e-postmeddelande tillstore@knall.co.uk

Jag fick bara några av de produkter jag beställde, hur är det med resten?

  • Vid stora beställningar, eller vid kombination av flera typer av produkter, kan det vara nödvändigt att skicka i flera paket.